Jak postupovat v případě REKLAMACE?

Něco není v pořádku? Jak můžu reklamovat zboží?


Kontaktujte nás e-mailem klara@aurashop.cz s fotkou problému, zatím nemusíte zasílat poštou.  Zašleme fotku výrobci, aby nám sdělil jaký bude chtít další postup.

Většinu reklamací vyřešíme obratem výměnou za stejné nebo jiné zboží.

Pokud bude chtít před výměnou zboží výrobce vidět, požádáme Vás o zaslání na adresu:

Aurashop.cz - Egida Plus s.r.o.
Křížová 2478
15000 Praha 5

Reklamované zboží prosím pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím produktu a opotřebením, které vzniklo neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci posuzujeme v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, budeme se snažit Vaši reklamaci vyřídit co nejdříve.

Váš tým AURASHOP.cz