Dne 2.6. až 4.6. je celozávodní dovolená. Budeme Vám k dispozici pouze emailem :) Děkujeme za pochopení a přejeme také krásné zahájení léta!
Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Obchodní podmínky a další informace

    Způsoby objednání zboží:

    1) Objednávkový formulář na našich webových stránkách - stačí vyplnit požadované údaje a odeslat. Poté Vás budeme kontaktovat, kdy zboží doručíme nebo zašleme poštou. Nezapomeňte si zvolit způsob doručení zboží, případně i hodinu a den, kdy by Vám to vyhovovalo nejvíce.

    2) Emailem - zašlete email na adresu info@aurashop.cz Do předmětu napište „OBJEDNÁVKA“, uveďte zboží, o které máte zájem a napište nám prosím, jakým způsobem si přejete zboží doručit, příp. zaslat. Nezapomeňte na dodací adresu a telefonní číslo, abychom Vás mohli kontaktovat.

    Dodací lhůty:

    Zboží ve vybraných lokalitách (viz Doprava a platba) rozvážíme jak v pracovních dnech, tak i o víkendech, pokud není uvedeno jinak.

    Zboží odesíláme obvykle do 5 pracovních dnů (v případě zboží na objednávku je to od doručení výrobcem na sklad). Zboží označené „SKLADEM“ expedujeme prostřednictvím vybraného přepravce do 5 pracovních dnů, obvykle však následující pracovní den po obdržení objednávky.

    K ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné, případně doběrečné, balné neúčtujeme.

    Zboží na objednávku má zpravidla delší lhůtu pro doručení.

    V případě zpoždění Vaší objednávky, Vás budeme informovat.

    Upozorňujeme zákazníky, že všechny uvedené termíny dodání jsou pouze orientační, pokud není výslovně uvedeno, že je zboží „SKLADEM“.

    Společnost AURAshop.cz v žádném případě neodpovídá za zpoždění či jiné komplikace při doručení expedovaného zboží, které je způsobeno problémy na straně přepravce, tj. kurýrní služba, Česká pošta či jiný poskytovatel poštovních služeb. Z hlediska dodacích lhůt se ve vztahu ke společnosti AURASHOP.cz za splnění termínu dodací lhůty považuje den expedice zboží přepravci.

    Reklamace, výměna a vrácení zboží:

    • Zboží lze reklamovat dle podmínek obchodního zákoníku do 2 let, není-li na výrobku uvedeno jinak.
    • Reklamace přijímáme poštou (viz poštovní adresa v kontaktech), po předchozí domluvě. Kompletní, včetně dodacího listu nebo faktury s číslem objednávky.
    • Oznámení reklamace či vrácení zboží je možné emailem i telefonicky.
    • Kupující má právo na vrácení zboží, a to do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do 14 dní od převzetí zboží. Toto neplatí pro výrobky na zakázku. Všechna designová škrabadla jsou vyrobena na zakázku dle výběru. Nelze tedy vracet, vyměnit nebo stornovat objednávku.
    • V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dní od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu na náklady kupujícího. Zboží musí být vráceno nepoškozené, neopotřebené, kompletní, včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a případných dárků obdržených s produktem a v původním obalu. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato!
    • V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající plnění poskytnuté kupujícím kupujícímu nejpozději do 14 dní od doručení odstoupení od kupní smlouvy. V případě platby kartou bude odečteno 2,2% z vrácené častky + 3,-Kč.
    • Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé.
    • Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. Totéž se týká dopravy zdarma, která je vnímána jako dar. V případě, že po odečtení ceny vráceného zboží z celkové částky objednávky bude částka nižší než 3500,-, bude kupujícímu cena za dopravu účtována dle ceníku za dopravu a vrácená částka za zboží bude o tuto cenu snížena.
    • Náklady spojené s výměnou zboží hradí kupující včetně zaslání vyměněného zboží. Ceny za opětovné zaslání jsou stejné jako ceny za dopravu, viz náš ceník na stránce Doprava a platba.
    • Zboží zaslané poštou je možné reklamovat zasláním zboží na naši adresu doporučeně a bez doběrečného. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
    • Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
    • V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ/IČO na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

    FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ/VÝMĚNU ZBOŽÍ NALEZNETE U KONTAKTU.

    Poškození zboží při přepravě:

    Naše firma expeduje zásilku přepravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků přepravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá přepravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky, kdy Vám tato zásilka bude v nejbližším možném termínu zaslána nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.

    Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny.


    Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, přepravní služba již reklamaci neuzná!! Reklamaci poškození zásilky při přepravě uplatňuje vždy příjemce (kupující), jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není bohužel možná! Dávejte tedy, prosím, pozor, když zásilku přebíráte.

    Ochrana osobních údajů:

    Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu www.aurashop.cz souhlasí zákazník se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.

    Smluvní pokuta

    Smluvní strany se dohodly, že pro případ, kdy prodávající vyexpeduje zboží objednané kupujícím a kupující toto zboží od přepravce nepřevezme dle podmínek uvedených ve způsobu dodání a ani žádným způsobem před vyexpedováním zboží objednávku (písemně, telefonicky, osobně) u prodávajícího nestornuje, je prodávající oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty (storno poplatku) 500,-Kč a plus 30% z celkové výše objednávky. Objednané zboží je možné zrušit max. 24 hodin před expedicí. Pozdější zrušení již není možné a objednávka je závazná. Pokud nebude uvedena barva či velikost zboží, dodáme dle skladových zásob. Případné reklamace barvy či velikosti budou řešeny na náklady zákazníka!

    NESPOLEHLIVÍ ZÁKAZNÍCI - SANKCE!

    Upozornění pro zákazníky, kteří nevyzvedávají své zásilky. Bohužel, v poslední době se velmi často stává, že si zákazník závazně objedná zboží a pak nevyzvedne. Nám tak vznikají nemalé finanční i časové ztráty. Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná. Uzavřením kupní smlouvy se totiž prodávající zavazuje zboží dodat a Vaší povinností je ho převzít a zaplatit. Když si objednané zboží nepřevezmete od přepravce nebo osobně nevyzvednete, tak se tím nezbavujete své zákonné povinnosti. Navíc pokud neodstoupíte od smlouvy nejlépe písemně na náš e-mail do 6 hodin od přijetí Vaší objednávky, tak Vám bude účtována pokuta. Odpovídáte i za škodu, která prodávajícímu vznikne v důsledku nevyzvednuté zásilky. Tato smluvní pokuta činí 500Kč a 30% z objednávky.
    Na Vaši adresu bude zaslána složenka pro úhradu, pokud neobdržíme platbu do 10 dnů, bude na Vás podána žaloba u soudu - platební rozkaz! 


    Děkujeme za pochopení.


    Příjemný nákup Vám přeje,
     Tým AURAshop


    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit