Způsoby objednání zboží: (Nemůžeme akceptovat objednávky telefonicky!)
1) Objednávkový formulář resp. ESHOP na našich webových stránkách - stačí vyplnit požadované údaje a odeslat. U zboží je doplněna přibližná dostupnost, pokud se něco změní, budeme Vás kontaktovat emailem. Nezapomeňte si zvolit způsob doručení zboží.
2) Emailem - zašlete email na adresu info@aurashop.cz Do předmětu napište „OBJEDNÁVKA“, uveďte zboží, o které máte zájem a napište nám prosím, jakým způsobem si přejete zboží doručit, příp. zaslat. Nezapomeňte na dodací adresu a telefonní číslo, abychom Vás mohli kontaktovat.
Dodací lhůty:
Více viz Doprava a platba
Zboží odesíláme obvykle do 2 pracovních dnů (v případě zboží na objednávku je to od doručení výrobcem na sklad). Zboží označené „SKLADEM“ expedujeme prostřednictvím vybraného přepravce do 2 pracovních dnů, obvykle však následující pracovní den po obdržení objednávky.
K ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné, případně doběrečné.
Zboží na objednávku, které je označeno do týdne, má zpravidla delší lhůtu pro doručení - tedy pracovní týden.
V případě zpoždění Vaší objednávky, Vás budeme informovat.
Aurashop.cz v žádném případě neodpovídá za zpoždění či jiné komplikace při doručení expedovaného zboží, které je způsobeno problémy na straně přepravce, tj. kurýrní služba. Z hlediska dodacích lhůt se ve vztahu ke společnosti Aurashop.cz za splnění termínu dodací lhůty považuje den expedice zboží přepravci.
Reklamace, výměna a vrácení zboží:
FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ/VÝMĚNU ZBOŽÍ NALEZNETE U KONTAKTU. Pokud chcete využít naší služby výměna naším kurýrem, kontaktujte nás emailem s požadovanou výměnou. Poté ještě vložte formulář dovnitř. Děkujeme :)
Poškození zboží při přepravě:
Naše firma expeduje zásilku přepravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků přepravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá přepravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky, kdy Vám tato zásilka bude v nejbližším možném termínu zaslána nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.
Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny.
Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, přepravní služba již reklamaci neuzná!! Reklamaci poškození zásilky při přepravě uplatňuje vždy příjemce (kupující), jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není bohužel možná! Dávejte tedy, prosím, pozor, když zásilku přebíráte.
Ochrana osobních údajů:
Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu www.aurashop.cz souhlasí zákazník se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.
Smluvní pokuta
Smluvní strany se dohodly, že pro případ, kdy prodávající vyexpeduje zboží objednané kupujícím a kupující toto zboží od přepravce nepřevezme dle podmínek uvedených ve způsobu dodání a ani žádným způsobem před vyexpedováním zboží objednávku (písemně, telefonicky, osobně) u prodávajícího nestornuje, je prodávající oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty (storno poplatku), která činí 30% z celkové výše objednávky. Objednané zboží je možné zrušit max. 24 hodin před expedicí. Pozdější zrušení již není možné a objednávka je závazná. Pokud nebude uvedena barva či velikost zboží, dodáme dle skladových zásob. Případné reklamace barvy či velikosti budou řešeny na náklady zákazníka!
Zpracování osobních údajů
S Vašimi údaji zacházíme s veškerou obezřetností. A nepředáváme je nikomu dalšímu, pouze přepravní společnosti.
Děkujeme za pochopení.
Příjemný nákup Vám přeje,
Tým AURAshop