Dne 30.10. budeme mít ZAVŘENO v důsledku nahlášeného přerušení elektřiny z důvodu plánované údržby. Tedy ten den nebudeme moci poslat žádné balíčky. Budeme pouze k dispozici na chatu, případně telefonicky.
Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Obchodní podmínky a další informace

    Způsoby objednání zboží:

    1) Objednávkový formulář resp. ESHOP na našich webových stránkách - stačí vyplnit požadované údaje a odeslat. U zboží je doplněna přibližná dostupno, pokud se něco změní, budeme Vás kontaktovat emailem. Nezapomeňte si zvolit způsob doručení zboží.

    2) Emailem - zašlete email na adresu info@aurashop.cz Do předmětu napište „OBJEDNÁVKA“, uveďte zboží, o které máte zájem a napište nám prosím, jakým způsobem si přejete zboží doručit, příp. zaslat. Nezapomeňte na dodací adresu a telefonní číslo, abychom Vás mohli kontaktovat.

    Dodací lhůty:

    Více viz Doprava a platba

    Zboží odesíláme obvykle do 2 pracovních dnů (v případě zboží na objednávku je to od doručení výrobcem na sklad). Zboží označené „SKLADEM“ expedujeme prostřednictvím vybraného přepravce do 2 pracovních dnů, obvykle však následující pracovní den po obdržení objednávky.

    K ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné, případně doběrečné, balné neúčtujeme.

    Zboží na objednávku, které je označeno do týdne, má zpravidla delší lhůtu pro doručení - tedy pracovní týden.

    V případě zpoždění Vaší objednávky, Vás budeme informovat.

    Aurashop.cz v žádném případě neodpovídá za zpoždění či jiné komplikace při doručení expedovaného zboží, které je způsobeno problémy na straně přepravce, tj. kurýrní služba. Z hlediska dodacích lhůt se ve vztahu ke společnosti Aurashop.cz za splnění termínu dodací lhůty považuje den expedice zboží přepravci.

    Reklamace, výměna a vrácení zboží:

    • Zboží lze reklamovat dle podmínek obchodního zákoníku do 2 let, není-li na nebo u výrobku uvedeno jinak.
    • Reklamace pošlete přednostně emailem - foto, poté Vás případně požádáme o zaslání poštou (viz poštovní adresa v kontaktech). Kompletní a ideálně s formulářem pro vrácení, který taktéž naleznete u kontaktů.
    • Oznámení vrácení zboží předem není nutné. V případě reklamace pošlete emailem fotografické podklady k reklamaci.
    • Kupující má právo na vrácení zboží, a to do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu taktéž doručeno do 14 dní od převzetí zboží. Toto neplatí pro výrobky na zakázku.  Pro objednávky učiněné mezi 5.říjnem a 5.lednem 2021 je prodloužená lhůta pro VÝMĚNY a to až do konce ledna 2021!
    • V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dní od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu na náklady kupujícího. Zboží musí být vráceno nepoškozené, neopotřebené, kompletní, včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a případných dárků obdržených s produktem a v původním nepoškozeném obalu (hlavně krabice a obaly, kde je označení zboží), ponechejte prosím také všechny etikety. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato!
    • V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající plnění poskytnuté kupujícím kupujícímu nejpozději do 14 pracovních dní od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Při vrácení zboží se náklady vzniklé prodávajícímu na doručení zboží ke kupujícímu neproplácí. Lhůta pro výměnu musí být dodržena. V případě výměny zboží za jiné, počítá se tato lhůta k první zásilce. Jednou vyměněné zboží tedy již nelze vrátit.
    • Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé.
    • Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. Totéž se týká dopravy zdarma, která je vnímána jako dar. V případě, že po odečtení ceny vráceného zboží z celkové částky objednávky bude částka nižší než 3500,-, bude kupujícímu cena za dopravu účtována dle ceníku za dopravu, kterou si zvolil a vrácená částka za zboží bude o tuto cenu snížena.
    • Pro výměnu zboží do 14ti dnů nás kontaktujte. Pošleme Vám nové naším kurýrem a to nevyhovující vyzvedneme zpět. Náklady spojené s výměnou zboží hradí kupující včetně zaslání vyměněného zboží. Cena za výměnu zboží je 150,-Kč a je nutné ji uhradit předem převodem. Toto nelze aplikovat na Slovensko, kde to kurýr neposkytuje.
    • Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
    • V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje i uvedení názvu firmy, příp. IČ/IČO na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

    FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ/VÝMĚNU ZBOŽÍ NALEZNETE U KONTAKTU. Pokud chcete využít naší služby výměna  naším kurýrem, kontaktujte nás emailem s požadovanou výmnou. Poté ještě vložte formulář dovnitř. Děkujeme :)

    Poškození zboží při přepravě:

    Naše firma expeduje zásilku přepravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků přepravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá přepravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky, kdy Vám tato zásilka bude v nejbližším možném termínu zaslána nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.

    Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny.


    Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, přepravní služba již reklamaci neuzná!! Reklamaci poškození zásilky při přepravě uplatňuje vždy příjemce (kupující), jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není bohužel možná! Dávejte tedy, prosím, pozor, když zásilku přebíráte.

    Ochrana osobních údajů:

    Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu www.aurashop.cz souhlasí zákazník se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.

    Smluvní pokuta

    Smluvní strany se dohodly, že pro případ, kdy prodávající vyexpeduje zboží objednané kupujícím a kupující toto zboží od přepravce nepřevezme dle podmínek uvedených ve způsobu dodání a ani žádným způsobem před vyexpedováním zboží objednávku (písemně, telefonicky, osobně) u prodávajícího nestornuje, je prodávající oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty (storno poplatku) 500,-Kč a plus 30% z celkové výše objednávky. Objednané zboží je možné zrušit max. 24 hodin před expedicí o které upozorňujeme emailem. Pozdější zrušení již není možné a objednávka je závazná. Pokud nebude uvedena barva či velikost zboží, dodáme dle skladových zásob. Případné reklamace barvy či velikosti budou řešeny na náklady zákazníka!

    Zpracování osobních údajů

    S Vašimi údaji zacházíme s veškerou obezřetností. A nepředáváme je nikomu dalšímu, pouze přepravní společnosti.


    Děkujeme za pochopení.


    Příjemný nákup Vám přeje,
     Tým AURAshop


    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace V pořádku

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit